21. februar 2019
21. februar 2019
»Mi smo prvi, ki temu kategorično nasprotujemo. Da se to piše, vpisuje, beleži, ker za to ni nobene potrebe. Če učitelj ne izpolnjuje nalog, ki so mu že vnaprej dane, so za to ustrezne sankcije.«
Branimir Štrukelj je izrazil nasprotovanje beleženju ur učiteljev in poudaril, da so za neizpolnjevanje nalog že vnaprej določene sankcije.
21. februar 2019
»Kje je tukaj dobrobit otroka? Kje je tukaj spodbudno učno okolje, kje je tukaj pedagogika? Je ni.«
Predsednik Združenja ravnateljev Gregor Pečan je izrazil pomisleke glede dobrobiti otrok in poudaril pomanjkanje spodbudnega učnega okolja ter pedagogike v trenutni ureditvi.
21. februar 2019
21. februar 2019
»Na eni strani je seveda imeti urejen sistem. Ampak na drugi strani pa ne moremo iti v prevelike podrobnosti oziroma neko drobnjakarstvo, kajti to ni dobro za pedagoškost, če hočete, akademskost učiteljskega poklica.«
Šolski minister Jernej Pikalo je poudaril pomembnost urejenega sistema in opozoril, da preveliko drobnjakarstvo ni koristno za pedagoškost in akademskost učiteljskega poklica.